Warunki dostawy

 

Czas dostawy zamówienia na terenie Polski:

Odbiór w sklepie natychmiastowy
Paczkomaty InPost 1-4 dni roboczych
Przesyłka kurierska 1-2 dni robocze
Przesyłka pocztowa 3-7 dni robocze

 

Czas dostawy zamówienia za granicę Polski:

Przesyłka kurierska 3-7 dni robocze
Przesyłka pocztowa 5-14 dni robocze

 

Informacje dodatkowe

 

Zamówienia z fartuchyradom.pl możesz odbierać w naszym sklepie za darmo!

 

Jak dostarczymy Twoje zamówienie na terenie Polski?

 

  • Poczta w komunikacji SMS będzie informować o statusie przesyłki – preawizo o nadaniu paczki oraz awizo SMS, kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranego przez Ciebie Urzędu Pocztowego.
  • Dla przesyłki opłaconej z góry w wiadomości SMS podany będzie kod odbioru.
  • Przy odbiorze niezbędne jest okazanie dowodu osobistego.
  • Paczka będzie czekała na odbiór poczcie przez 7 dni. Data, do kiedy można ją odebrać będzie podana w wiadomości SMS.
  • Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komór-kowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czyn-na od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00
  • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
  • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
  • Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
  • W przypadku nieodebrania zamówienia przesyłka zostanie przekazana do oddziału InPost gdzie czeka kolejne 11 dni. Jeśli nadal nie zostanie odebrana, następuje zwrot do naszego magazynu.
  • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
  • Pierwsza próba doręczenia Przesyłki podejmowana jest  pierwszego dnia          roboczego po dniu nadania Przesyłki- wskazany   termin podjęcia pierwszej próby doręczenia Przesyłki jest terminem przewidywanym.  
  • DPD gwarantuje, że podejmie pierwszą próbę doręczenia przesyłki, Odbiorcy nie później niż w drugim dniu roboczym po dniu  nadania.
  • Infolinia: 801 400 373 z telefonów stacjonarnych, +48 22 577 55 55 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 19:00, soboty w godz. 8:00 - 14:00 .

    Kurier pocztowy

  • Poczta poinformuje za pomocą wiadomości SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki.
  • Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz. Jeśli nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo.
  • Nieodebrane zamówienie czeka na poczcie przez 7 dni.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00 .
   

 

 

Jak dostarczymy Twoje zamówienie za granicę Polski?

 

 

        Poczta Polska

  Przesyłka priorytetowa

  • Pocztą Polską wysyłamy paczki do wszystkich krajów.
  • Zamówienie dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej będzie doręczone w ciągu 5-14 dni od chwili nadania.
  • Czasy doręczeń dla każdego kraju są podane na stronie Poczty Polskiej.

 

Informacje dodatkowe

 

   

Zamówienie dostarczane poza granice Polski muszą zostać opłacone z góry. Zamówienia są przekazywane do kompletacji po uzyskaniu potwierdzenia o dokonaniu zapłaty.

   

Klient ponosi opłatę za produkty podlegające ocleniu w kraju, w którym je odbiera.

 

Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto:

F.H. Fartuchyradom Łukasz Brodowski

Idea Bank

Nr. rachunku: 17 1950 0001 2006 0056 3391 0001

Zapisz się na Newsletter